Každé jaro je ve znamení tradiční zákaznické akce, kterou pro své klienty připravuje již tradičně společnost Hörmann. Ta letošní přímo navazuje na tu loňskou, která je tak prodloužena až do konce letošního května. I tentokrát je akční nabídka velmi široká: Zákazníci se mohou těšit ne špičkové produkty ze segmentu domovních dveří a garážových vrat, včetně bezpečnostních prvků.
Jsou v ní mimo jiné zastoupeny sekční garážová vrata RenoMatic v provedení M drážka a L drážka (hladký povrch), a navíc oproti loňsku jsou v akci vrata s digitálním potiskem Duragrain. Jedná se o moderní dekory natištěné na lamelu zcela jedinečnou technologií digitálního tisku. Vedle nových designových možností garantuje výrobce také velmi dlouhou stálost barev a ochranu proti poškrábání.
Pro akční nabídku vrat s tímto potiskem vytvořila společnost Hörmann osm nových barevných odstínů plně korespondujících se současnými designovými trendy. V letošní akci jsou nově cenově zvýhodněny rovněž atypické (nestandardní) rozměry garážových vrat.
Za zmínku stojí u garážových vrat Hörmann možnost zakoupení balíčku bezpečnostní třídy RC 2: Za mírný příplatek obdrží koncový zákazník balíček bezpečnostního kování RC2 a český certifikát se zárukou této bezpečnostní třídy. Balíček kování RC2 lze pořídit jak k standardním sekčním vratům společnosti Hörmann, tak i k akčním výrobkům řady RenoMatic.
Zákaznickou akci doplňuje rovněž široký sortiment akčních domovních dveří, a to v ocelovém provedení v kombinaci s hliníkovou zárubní, nebo v celohliníkové variantě.
Více informací o Akci 2022 a celém sortimentu společnosti Hörmann najdete na www.hormann.cz.
O společnosti
Rodinný podnik Hörmann je předním světovým výrobcem dveří a vrat. Od svého založení v roce 1935 společnost vyrobila a na celém světě prodala více než 15 milionů vrat. Dnes pro ni pracuje přes 6000 zaměstnanců ve 27 výrobních závodech v Evropě, Severní Americe a Asii, které produkují vysoce kvalitní vrata, dveře, zárubně a pohony pro soukromý i průmyslový sektor. V České republice působí od roku 1997 a v roce 2019 dosáhla na tuzemském trhu rekordních prodejů v objemu 770 mil. Kč. V uvedeném roce prodala společnost v ČR více než 10 000 sekčních vrat k rodinným domům, cca 3 000 kusů průmyslových vrat a 5 000 dřevěných interiérových dveří.